Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 21:14 - Една безгранична любов...
Автор: lovetomkaulitz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1786 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2008 21:33


Шумът на стенния часовник се сливаше с раздиращата мрака тишина...само един глас шептеше тихо...молейки за помощ,за капчица любов:
- Обичам го,искам само него,а дали ще го имам ?...и отново настъпи тишина,няколко сълзи се стекоха по лицето на момичето...изгубени търсеха пътя към своята мечта...
Но дали имаше път...дали надеждата беше все още жива,тези въпроси се лутаха в нея,а отговор нямаше.Беше близо до пропастта,искаше всичко да свърши за миг,да спре болката,следваща я ден и нощ...като сянка.Болка,която отпиваше глътка по глътка от нейния живот.
- Заслужава ли си да живея?-дочу се отново лек стон от мрачната стая...той е моят живот,той е съдбата ми,макар и жестока,той ми е всичко,а аз сякаш се губя в нищото...
Не са достатъчни нито волята,нито надеждите,нима те могат да спасят умиращото ми сърце?
Има ли изход от лабиринта където оставих душата си...искам я обратно,но цяла,не разпокъсана и измъчена от оковите на съдбата...
Последните думи,които успя да изрече преди началото на края...знаеше,че живота е по скъп от смъртта,но не и нейния,в който липсваше само едно...любовта,за която тя така силно копнееше...




image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovetomkaulitz
Категория: Лични дневници
Прочетен: 131118
Постинги: 24
Коментари: 11
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930